Huisregels
Wanneer u een afspraak boekt bij Moremi gaat u automatisch akkoord met de huisregels. Door deze huisregels te respecteren, blijft het voor iedereen aangenaam en kijken we ten volle uit naar jullie komst!
Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kunnen wij u de beste service geven.
Afspraken kunnen telefonisch, via onze website, Whatsapp, Instagram of in het salon gemaakt worden.
Indien wij tijdens de openingsuren uw oproep niet beantwoorden, dan zijn wij bezig met een behandeling. Tijdens een behandeling stellen we de rust & me-time van onze klanten voorop, waardoor we geen oproepen aannemen. Daardoor zijn wij telefonisch net iets minder makkelijk bereikbaar.
Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later? Laat het ons dan weten.
Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is. De behandeling zal echter wel voor de helft in rekening gebracht worden.
Afspraken
Als u verhinderd bent om tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 48u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij de helft van de behandeling aanrekenen als annulatiekost. Voel je vrij om zelf vervanging te zoeken voor dezelfde behandeling, zodat deze annulatiekost vervalt.
Indien u niet komt opdagen (no show), dan wordt de geplande behandeling voor de helft aangerekend. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden. Het is voor ons onmogelijk om deze plaats nog in te vullen.
Annulaties
Moremi voert enkel behandelingen uit die binnen het vakgebied liggen. Indien er door allergische reacties of onderliggende medische achtergond toch complicaties ontstaan, is Moremi hier niet verantwoordelijk voor. Als behandelaar zullen wij al het nodige doen om je verder te helpen om eventuele klachten te behandelen. Door het maken van een afspraak stem je hiermee in.
Behandelingen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 12 maanden. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.
Cadeaubonnen
Ons instituut is gelegen in een autoluwe zone nabij de Grote Markt van Sint-Niklaas. Rijd deze wegel dus niet in om boetes te voorkomen.
Er is veel en gemakkelijke parkeergelegenheid onder de Grote Markt en op het Schouwburgplein aan de Stadsschouwburg van Sint-Niklaas. Vanaf beide parking wandel je nog 1 minuut tot aan ons instituut.
Bereikbaarheid
Je kan bij ons betalen met contant geld, Bancontact, Payconiq en via de Bancontact-applicatie op jouw smartphone.
Wij hopen op uw begrip en wensen je een fijne behandeling toe!
Betaling