Enjoy reading our virtual cookies while drinking a virtual coffee

COOKIES //

 

Deze site maakt gebruik van cookies – kleine tekstbestanden die op jouw computer worden geplaatst om de site te helpen een betere gebruikerservaring te bieden. Over het algemeen worden cookies gebruikt om gebruikersvoorkeuren te bewaren, informatie op te slaan voor zaken als winkelwagentjes en anonieme trackinggegevens te verstrekken aan applicaties van derden zoals Google Analytics. In de regel zullen cookies jouw browse-ervaring verbeteren. Je kunt er echter voor kiezen om cookies op deze site en op anderen uit te schakelen. De meest effectieve manier om dit te doen, is door cookies in jouw browser uit te schakelen. We raden je aan het Help-gedeelte van jouw browser te raadplegen of een kijkje te nemen op de site over cookies die richtlijnen biedt voor alle moderne browsers.

 

Privacy policy //

 

Wie zijn wij

Dit is het privacy policy van Moremi, eigenaar van: https://moremi.be.

Waarborgen van jullie privacy

Moremi respecteert de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens. Het waarborgen van jullie privacy op www.moremi.be is een belangrijke taak voor ons.

De door u meegedeelde persoonsgegevens zullen enkel gebruikt worden voor volgende doeleinden: de uitvoering van de afgesloten overeenkomst, het verwerken van de bestelling, versturen van nieuwsbrieven, reclame- en/of marketingdoeleinden.

Toestemming

Door de informatie en de diensten op www.moremi.be te gebruiken, gaat u akkoord met onze privacy policy en de voorwaarden die wij hierin hebben opgenomen.

Vragen

Indien u meer informatie wenst, of vragen hebt over de privacy policy van www.moremi.be, kun u ons benaderen via e-mail. Ons e-mailadres is info@moremi.be.

 

Algemene voorwaarden //

 
 

Artikel 1: Algemeen
Onderhavige Algemene Voorwaarden (“Voorwaarden”) zijn van toepassing op elke aanbieding, behandeling en transactie tussen Moremi en de klant waarop Moremi deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk schriftelijk is afgeweken.

Bij het plaatsen van een bestelling via de webshop van Moremi moet de bezoeker (“klant”) deze voorwaarden uitdrukkelijk aanvaarden, waarmee hij/zij instemt met de toepasselijkheid van deze voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door Moremi aanvaard zijn. 

1.1 Identiteit
Moremi
Collegestraat 21
9100 Sint-Niklaas

Info@moremi.be
+32(0)471439623
Btw BE 0778.324.535
 

Artikel 2: Inspanning

Moremi zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

De klant zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan Moremi worden verteld. Moremi is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de klant is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

Moremi zal de klant inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.

Artikel 3: Afspraken

Een overeenkomst met Moremi komt tot stand nadat de klant gevraagd heeft om een behandeling uit te voeren. Afspraken kunnen gemaakt worden via verschillende kanalen (social media, e-mail, sms, telefonisch etc). De overeenkomst komt dan tot stand via de ontvangst van een bevestiging van Moremi. 

Moremi houdt zich het recht voor reeds ingeplande afspraken ter vervroegen of te verlaten. De klant zal hiervan op de hoogte worden gebracht (via sms, telefonisch, e-mail etc). Geenszins kan dit aanleiding geven tot enige vergoeding in hoofde van de klant, in welke zin dan ook.

3.1 Annuleringsvoorwaarden
De klant dient bij verhindering de afspraak 48 uur op voorhand te annuleren.
Wanneer de klant de afspraak niet 48 uur voor de afspraak annuleert, mag Moremi de helft van de afgesproken behandeling(en) aanrekenen.

Indien de klant meer dan 5 minuten later dan de afgesproken tijd in het salon komt mag Moremi de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de klant door berekenen.

Wanneer de klant meer dan 15 minuten te laat komt, mag Moremi de afspraak annuleren en toch de helft van de afgesproken behandeling(en) aanrekenen. 

Beide partijen hoeven zich niet aan bovenstaande verplichtingen te houden, indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en jurisprudentie daarover zegt.

Artikel 4: Aanbod

Ondanks het feit dat de website en webshop met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Moremi niet tot verzending of verkoop van het gepubliceerde product. 

Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken. Moremi kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld. 

Artikel 5: Prijs

Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de klant te dragen taksen of belastingen. 

Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld. Alle artikelen worden door Moremi verzonden via een betrouwbare verzendingsdienst, ophalen ter plaatse is mogelijk en dient dan bij het check-out proces aangeduid te worden. Voor verzending worden kosten aangerekend en dit gebeurt bij het check-out proces. 

De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs. 

 

Artikel 6: Aansprakelijkheid

Wij garanderen dat de door ons geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur. 

6.1 Webshop

De klant is verplicht de geleverde zaken bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, beschadigd of incompleet is, dan dient de klant (alvorens over te gaan tot terugzending) deze gebreken onmiddellijk te melden via info@moremi.be. Indien dit niet tijdig (binnen 14 kalenderdagen) wordt gemeld kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld. Het product mag niet worden geopend of de originele verpakking mag niet worden verwijderd van het product, is dit wel het geval dan bevindt het artikel zich niet meer in nieuwstaat en kunnen wij dit niet vergoeden. 

6.2 Geldigheid

Onze aansprakelijkheid geldt niet indien: 
A) de klant de geleverde zaken zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken. 
B) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met onze aanwijzingen en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld. 

6.3 Behandelingen

Moremi is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat Moremi is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over Algemene voorwaarden Moremi versie 1.0 , lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.

6.4 Diefstal, verlies of beschadiging

Moremi is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.

Artikel 7: Klachtenafhandeling

Heeft de klant een klacht over de behandeling of een product, dan dient deze zo spoedig mogelijk, maar minimaal binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per e-mail en via de telefoon gemeld te worden bij het schoonheidssalon.
Moremi moet binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op de klacht. Is een klacht gegrond, dan zal het schoonheidssalon de behandeling opnieuw uitvoeren.

Artikel 8: Behoorlijk gedrag

De klant dient zich bij Moremi te gedragen volgens de algemene aanvaardbare normen. Wanneer de klant ook na meerdere waarschuwingen ongehoord gedrag blijft vertonen, heeft Moremi het recht om de klant zonder opgaaf van reden de toegang tot het schoonheidssalon te weigeren.

Artikel 9: Herroepingsrecht

Wanneer de klant niet tevreden is met de aankoop bestaat de mogelijkheid om te retourneren. Retour is steeds op eigen kosten en binnen een termijn van 14 dagen na aankoop van de bestelling.
Het product moet zich in originele verpakking en ongeopend bevinden om te retourneren. Geopende of beschadigde producten die op voorhand niet zijn gemeld worden niet aangenomen. 

 

Artikel 10: Betaling
Betaling gebeurt steeds via overschrijving of via een beveiligd elektronisch platform met keuze uit Bancontact/Mistercash, CreditCard en iDeal. Wanneer de betaling niet afgerond is zal de bestelling ook niet behandeld worden.
Als de betaling via overschrijving gebeurt wordt uw bestelling pas verzonden als het door u verschuldigde bedrag op het vermelde rekeningnummer van betaling staat. 

 

Artikel 11: Verwerking/verzending
De uitvoering van de overeenkomst gebeurt normalerwijze onmiddellijk na het afronden van de betaling. Bij het bestellen van pre-orders kan de uitvoeringstermijn uitlopen. De verzending gebeurt binnen 1-3 werkdagen via Bpost/DPD. 
Enige vertraging in de uitvoering, verzending of levering geeft in voorkomend geval geen recht op schadevergoeding. 

 

Artikel 12: Niet of laattijdige betalingen
Moest er tussen de klant en de verkoper overeen gekomen zijn dat de betaling achteraf na ontvangst mag gebeuren en dit nog niet gebeurd is na de vervaldatum van het factuur zal men na een aanmaning 10% rente op het verschuldigde bedrag aanrekenen.

Artikel 13: Beschadiging en diefstal

Moremi heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien, de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigt. Dit geldt ook voor schade aan het bedrijfspand en/of ruimte waar Moremi is gevestigd.
Moremi meldt diefstal altijd bij de politie.